دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

به همت بخش نوجوان کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره)؛

مسابقه طراحی و ساخت کارت تبریک به مناسبت روز پدر برگزار شد

مسابقه طراحی و ساخت کارت تبریک به مناسبت روز پدر برگزار شد

همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت مقام پدر، مسابقه طراحی و ساخت کارت تبریک روز پدر در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر، مسابقه طراحی و ساخت کارت تبریک روز پدر در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) برگزار شد.

توانایی کودکان و نوجوانان در استفاده درست و مناسب از اشیا مختلف، به کار بردن ابزارهای مختلف مانند قیچی، کشیدن خطوط صاف و منحنی هنگام نقاشی و… همگی انواع مهارت‌های دست ورزی به شمار می‌روند. مهم‌ترین عضو در بهبود این مهارت، انگشت‌ها است. در نتیجه تمرین کردن با انگشت‌ها برای هماهنگی هرچه بیشتر مغز و دست لازم است و به او در انجام کارهایی دقیق مانند نوشتن، بریدن و تا کردن، نقاشی و… کمک می‌کند.  

۱۳ رجب، روز ولادت مبارک حضرت علی(ع) در تقویم کشورمان با عنوان روز پدر نامگذاری شده و این فرصتی است برای ارج نهادن به مقام پدران و تقویت مهارتهای دست ورزی کودکان و نوجوانان و به همین مناسبت مسابقه طراحی کارت تبریک روز پدر برگزار شد.

در پایان ستایش صبوری و هستی صانعی به عنوان نفرات اول؛ فرناز شکوهی زاده، ایلیا ایرانی به عنوان نفرات دوم؛ کوثر ساربانی، ریحانه سید بر به عنوان نفرات سوم و درسا عابدزاده، موژان ناظری و سارینا بهاریانی به عنوان نفرات چهارم انتخاب شدند.

گفتنی است، به نفرات اول تا سوم هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 1 =